Łączna liczba wyświetleń

O blogu

trochę o modzie, gotowaniu.. każdy znajdzie coś dla siebie

Obserwatorzy

18 lipca 2012

Daily outfit…


Pogoda ostatnimi czasy nas nie rozpieszcza. Nie jest zbyt ciepło, toteż przygotowałam coś na panującą aurę.
Niestety pada deszcz i jest dosyć chłodno, dlatego nici wyszły z dzisiejszej sesji, tak więc zaprezentuję same ubrania.

Weather in recent times does not spoil us. It is not too hot, so I prepared something on the prevailing weather.
Unfortunately it is raining and it's so cool, because the thread came out of today's session, so I will present the same clothes.


                                             shirt / koszula – Tally Weijl
                                             pants / spodnie -  Mohito


                                             belt / pasek – New Look  
                                          earrings / kolczyki – Parfois
                bracelet / bransoletka –  a souvenir of the holiday / pamiątka z wakacji :) 

          W moim następnym poście zaprezentuję stylizacje poprzecenowe :)

11 komentarzy:

  1. Ale mi sie ta koszula podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. outfit super ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. cute blog, would you like to follow each other?

    xx BBella
    justyled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy ;)
    Dodaję i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rzeczy!!!!
    Z przyjemnościa obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ubrania ;)
    A blog także świetny ;) A więc nie pozostaje mi nic innego, jak zostać obserwatorem ;)
    Zapraszam także do mnie: http://rysunek-milena.blogspot.com :)
    Zachęcam do obserwowania ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cute pics.

    xx m

    http://thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chce taka koszuleeeeeeeee!:D
    P.S. dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne rzeczy! *.*
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń