Łączna liczba wyświetleń

O blogu

trochę o modzie, gotowaniu.. każdy znajdzie coś dla siebie

Obserwatorzy

13 lipca 2012

Jajko sadzone w kolorowej papryce

To bardzo proste i szybkie danie, idealne gdy mamy mało czasu.




 Składniki:
 ( porcja dla jednej osoby )

  • 2 jajka
  • 2 plastry papryki
  • szczypta soli
  • szczypta pieprzu
  • olej lub Rama do smażenia



Sposób przygotowania:
    
Na rozgrzaną patelnię wlewamy odrobinę oleju lub niewielką ilość Ramy.
Następnie umieszczamy na patelni 2 plastry papryki i do środka wbijamy po jednym jajku.
Dodajemy szczyptę soli i pieprzu.
Smażymy na niewielkim ogniu, aż do ścięcia się jajka
( można przykryć pokrywką, dla szybszego efektu) .
Gotowe danie wykładamy na talerz i jemy.
Możemy podawać z kromką chleba posmarowaną masłem.

SMACZNEGO! ;D
    


31 komentarzy:

  1. robiłam kiedyś coś takiego, akurat w papryce zielonej. to takie łatwe do zrobienia, a efekt jest naprawdę uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, myslałam, ze takie cos to tylko wymysl stron typu kwejk, ale jak widać naprawde mozna!


    Zapraszam do mnie na konkurs. do wygrania cudna bransoletka z She-Bijou!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie, z chęcią wypróbuję przepis, nie wiedziałam, ze to takie łatwe a jak smacznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł, trzeba będzie spróbować i zaskoczyć rodzine :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo mniaaam ! :)http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmniam! Ale smakowicie wyglądają!

    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :) Do wygrania bransoletka z własnym imieniem :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak fajny pomysl:) Wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super, aż zrobiłam się głodna:D z tym, że ze mnie taki kucharz, jak z koziej.... trąbka :p
    PS: Jestem tu nowa. Może chciałoby Ci się zajrzeć do mnie i zaproponować jakieś zmiany?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm wygląda apetycznie zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely Blog. Please visit also mine and tell me what you think <3 Dziekkuje :)
    I am half polish <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, jak Ty to fajnie wymyslilas;p nigdy bym nie wpadla na taki pomysl:D swietnie sie prezentuje:D
    P.S. dodaje do obserwowanych nie wiem dlaczego dopiero teraz :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, wygląda przepysznie .! muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujący przepis zważywszy na to, że uwielbiam paprykę! ;)

    Pozdrawiam

    http://my-and-your-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuję zrobić coś takiego sama! ;)
    Widziałam podobny przepis tylko zamiast papryki był chleb z wykrojonym w środku kołem ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czegos takiego jeszcze nie widzialam! Wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z tym jajkiem w papryce! Wypróbuję sobotniego poranka..:))

    OdpowiedzUsuń
  18. ha ha też je robiłam :D nawet są zdjęcia u mnie na twitterze, fajna sprawa, ciekawie wygląda i jest czymś innym niż zwykłe jajko sadzone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. love it and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda smacznie, nie spotkałam się z takim daniem jeszcze ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello! Great blog! The last post is very interesting and beautiful! Let's follow each other, if you agree, then let me know!)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowy post na http://czerwona-torebka.blogspot.com/ ! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. mm, ale mi narobiłaś smaka! a nie mogę jeść o tej porze... ;o hahah

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry pomysł :) od razu lepiej się je tak ładnie podane jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń